Wednesday, October 20, 2010

Exam Exam Exam =="

Ahh, hari nie dah start exam. Sejarah, Bi Paper1, Paper2. Aku study sejarah jea sebab bnyk bab nak kena ingt ==" Study study study, Gile babeng! Bab yg aku tk bace, msok! Yg aku bce tk msok, Adeyhh~ Mmg aku terkial2 laa ==" Bengek toll, ingt msokkan bab awal2. Rupe2 nye msok bab tgh2. Bengek laa >< Pstu, ckgu kasi ketas exam. Aku rilex jeaa. Dah tgok soalan, gilaa arr~ Mmg tk ingt aku --" Huh. Tapi boley laa jwb sket2. Aku ingt apea yg ckgu ajar. HOHO, Pstu pas rehat, Bi paper1. Aku leh laa jugak jwb, jawab rilex jea :) HAHA, pstu dah abes. Aku g solat amek berkat :) Hee, Pstu time paper2. Aku mmg gilaa babeng arr~ Aku mane ingt opera tuuu! Haihh. Taik tol >< Penat jea bace, tapi tk ingt >< Pstu dah abes exam, faiz ngn adam gelak2. Aku pelik ngn dorg. Adam tunjuk2 kt aku. Tapi aku tk perasan. HAHA, rupenye kertas jawapan >< Babeng tollllllllllllllll!! Pabi, nyesal aku tk buat cm tu gak >< Adam laa nihh punce nye! Tk ajar aku. Aku punye laa menjerit ckp Asl tk ajar aku >< Haihh, bukan naseb aku. Tapi sekurang2 nye, aku jawab jujur xD Tunggu kau ADAM! Aku report ckgu! AHAHA xD Aku nyesal tau tkk! Nak jwbb blekk :'(


Luahan hati,
-KhairilAnuarHarun-

No comments:

Post a Comment