Tuesday, October 19, 2010

Budu MAT Lancau!

Aku mmg tension betol, bile main game ngn dak tu? Msti aku kena maki, apehal? Aku tau laa kau noob, kau tuu pro. Bajed aca2 pro ahh? Lancau, mentang2 pro. Bajed lak. Nak maki2 aku lak. Kau rse aku tkde perasaan kea? Kalau org sound kau mcm nie, anak haram sume tuu. Kau rse ape pabi? Kimak tol! Lancau ahh, baru ckp n0ob sikit, mengamuk cm anjing! Buto ahh! Huh, sakit hati sial, bajed aca2 rpt ngn dak same cc, tk batak sikit laa weyh! Buto ahh. Ingt boley kick org, suke hati kau la nak sound org? Urg pon ade perasaan jugak laa! Nak kick aku? Kick laa! Tk batak sikit pon weyh~ Bnyk ag clan yg boley trime aku. Bukan clan kau sorg jea. Aku mmg tk pro! Tapi sekurang2 nye aku boley laa main jugak. Haihh~

Luahan hati,
-KhairilAnuarHarun-

No comments:

Post a Comment